niedziela, 2 lutego 2014

Liebster Award

Siemka! Dostaliśmy nominacje do Liebster Award od http://1d-she-diary-beautiful-butterfly.blogspot.com
DZIĘKUJEMY! <3
1. Od kiedy piszesz bloga?
Piszemy go od 6 listopada 2013 r.
2. Wierzysz w przeznaczenie?
Sulu: raczej nie..;(
Kudd: zdecydowanie nie.
3. Jaki rodzaj muzyki najbardziej lubisz ?
Sulu: hmmm. Słucham praktycznie wszystkiego. Kiedyś słuchałam Linkin Parka ale potem wzieło mi się na One Direction i słucham cały czas. Ale ostatnio zaczełam tez słuchac Justina Biebera ♥. A to przez Kudd <3 bo ona zaczeła i mnie zaraziła tak jak ja ją 1D.:D
Kudd : Na pierwszym miejscu oczywiście 1D oraz Justin,  po za tym wszystkiego po trochu,  przeważnie pop.  ;)
4. Twój idol ?
Sulu: Całe One Direction i Justin Bieber <3
Kudd: Również One Direction i Justin.  <3
5. Dlaczego założyłaś bloga?
Pomysł żeby załozyc bloga wymysliła Kudzia. Napisała prolog, a potem juz jakoś poszlo. Teraz wychodzi na to że ja pisze wiecej niż Kudd :D
6. Ulubiony kolor?
Sulu: czarny, szary i fioletowy.
Kudd: Nie mam ulubionego koloru,  lubię fiolet,  ale prawie nie mam nic co jest fioletowe. 
7. Twoje największe marzenie?
Sulu: moim marzeniem jest wylecieć z Kudzia do Londynu i poznac 1D. Marze też o koncercie w Polsce, na ktory i  tak pewnie nie mogłabym jechać chyba że były w Łodzi. :D. Follow na TT od znanej osoby.
Kudd: Polecieć do Londynu, poznać 1D, ale na prawdę poznać,  a nie tylko zrobic sobie zdjęcie i poprosić o autograf. Chcialabym moc z nimi swobodnie porozmawiać. Moim drugim marzeniem jest zostac ollg i dostać follow na TT od Jusa.  <3
8. Jakie jest Twoje motto?
Sulu: nie mam :/
Kudd: "Nigdy nie wątpić w marzenia i nadal dążyć do ich zrealizowania" nie zawsze się tym kieruje,  czasami wątpię w to, że marzenia się spelniają,  ale trzeba wierzyć.  ;)
9. Ile masz lat?
Sulu: 26 lutego szesnaście. :D
Kudd: 23 maja będę 16-latką.  ;3
10. Ulubiona piosenka ?
Sulu: hmm. Trudne pytanie. Wszyystkie One Direction, a szczególnie te stare. Z płyty Up All Night i Take Me Home. Z Midnight Memories tez słucham ale to już jest inne brzmienie. :( 
Kudd: Stare utwory 1D, przede wszystkim WMYB, Stand Up, Kiss you, Little things,  Irresistible. Po za tym kilka piosenek Justina np. Be alright, ALAYM, Nothing like us i ATM. <3
1. Masz ideał mężczyzny?
Sulu: wesoły, śmieszny, miły, sympatyczny, rozmowny, przystojny <3
Kudd: Harry Styles, lat 18, 17. ♥ w takim się zakochalam i on zawsze pozostanie moim idealem,  niewiadomo jak bardzo miał by się zmienić.  <3

1 komentarz:

  1. Szczerze Wam powiem, że dla mnie nominowanie Waszego bloga to żadne zaskoczenie (bo jest genialny!) <3 ale i tak GRATULACJE c;

    OdpowiedzUsuń